Vanliga frågor
Här hittar du de vanligaste frågorna om att boka buss i Stockholm. Hittar du inte svaret på din fråga är du välkommen att kontakta oss, vi svarar inom 24 timmars kontorstid.
Det beror på många faktorer. Skicka gärna ett mail eller ring oss för att kolla tillgängligheten för våra bussar på en viss dag. Du kan boka en buss med oss så snart du vet vilket datum du behöver den. Vi tar emot avbokningar upp till 72 timmar innan tänkt resa utan kostnad.
Vi svarar normalt inom 24 timmar.
Vänligen kontakta oss via mail för att kontrollera vad som hänt.
Vi har fyra olika busstorlekar 16, 34, 49 och 57 säten.
Tur och retur räknas som en transfer från en plats till en annan, inga extra stopp och bussen kör vidare till en annan kund så fort ni färdats till den tänkta platsen. ”Buss per timme” innebär att du har hyrt bussen under en viss tid, då kan du tex lämna bagage i bussen medan du gör ett stopp eller bussen kan vänta utanför restaurangen medan du äter middag.
Buss för 16 passagerare – 14 stycken bagage
Buss för 34 passagerare – 24 stycken bagage
Buss för 49 passagerare – 49 stycken bagage
Buss för 57 passagerare – 55 stycken bagage
Nej, alltid med en chaufför.
Vänligen lämna en detaljerad beskrivning i formuläret för borttappat bagage.
Logga in på vårt interna system.
Välj fliken ”Kund”, Skriv sedan in ert ”kundnr” (5 digits on top of your company name på bekräftelse) samt ”Ordernr” (som står på er bekräftelse) för att kunna ta del av chaufförsinformation. Dagen innan (sen eftermiddag) så kommer ni normalt kunna se informationen, finns det ingen information till chaufför så är det inte klart. Då vi byter chaufför ändras även informationen.
Diesel med tillsats av förnyelsebar RME och HVO.
Kontakta oss
”*” anger obligatoriska fält